Pragniemy poinformować, że z końcem miesiąca (31.03.2021) zmieniamy sposób połączenia ze skrzynką Gmail.
W związku z tym konieczne będzie ponowne podanie danych dostępowych do Twojej skrzynki, bądź zmiana źródła faktur na połączenie z systemem dostawcy.
Chcę pozostać przy połączeniu ze skrzynką Gmail
Jeśli korzystasz z weryfikacji dwuetapowej konieczne będzie wygenerowanie hasła do aplikacji - w innym wypadku dodaj ponownie swoją skrzynkę email i wprowadź hasło.

Jak wygenerować hasło do aplikacji?
Otwórz swoje konto Google i wybierz zakładkę Bezpieczeństwo.

W sekcji „Logowanie się w Google” wybierz Hasła do aplikacji.
(Zaloguj się w razie potrzeby).

Oto powody, dla których możesz nie widzieć tej opcji:
Na swoim koncie nie masz skonfigurowanej weryfikacji dwuetapowej,
Weryfikacja dwuetapowa jest skonfigurowana tylko w przypadku kluczy -bezpieczeństwa,
Masz konto prowadzone przez firmę, szkołę lub inną organizację,
Masz włączoną Ochronę zaawansowaną,
U dołu strony kliknij Wybierz aplikację i wybierz Poczta, której używasz 👉 Wybierz urządzenie i wybierz urządzenie, którego używasz 👉 Wygeneruj.

Skopiuj hasło, przejdź do zakładki Dostawcy a następnie wejdź w edycje Edytuj dostawcę w rozwijanym panelu w prawym górnym rogu kafelka dostawcy.

Dodaj nową skrzynkę email.

Wprowadź adres email i nowe hasło.

Dokładną instrukcje generowania hasła znajdziesz również tutaj.
Połączenie ze skrzynką nadal nie działa
W ustawieniach Twojej skrzynki, nie został aktywowany dostęp do programów pocztowych. Wejdź w ustawienia swojej skrzynki pocztowej i sprawdź, czy włączony jest dostęp IMAP.
Otwórz Gmaila na komputerze.
W prawym górnym rogu kliknij Ustawienia.
Z menu wybierz pozycję Ustawienia.
Kliknij kartę Przekazywanie i POP/IMAP.
W sekcji „Dostęp IMAP” zaznacz Włącz IMAP.
Zapisz zmiany.

Chce przejść na połączenie z systemem dostawcy (eBOK)
Wejdź w zakładkę Dostawcy.
W prawym górnym rogu kafelka wybranego dostawcy znajdują się 3 kropki – kliknij na nie i wybierz opcję Edytuj.

Następnie kliknij pole 'Jak chcesz dodawać rachunki?' i wybierz 'Połączenie z systemem dostawcy'.

Uzupełnij dane logowania do systemu dostawcy.

Mojego dostawcy nie można dodać za pomocą 'Połączenia z systemem dostawcy (eBOK)'. Dlaczego?
Połączenie z systemem dostawcy dla Twojego dostawcy jeszcze nie zostało wprowadzone. Ciągle rozszerzamy ofertę dostawców z którymi można połączyć się za pomocą ich systemu eBOK, zgłoś swój pomysł na nowego dostawcę na http://feedback.rachunki.imoje.pl/