Automatycznie rozczytywanie faktur przesłanych na dedykowaną skrzynkę działa tylko w przypadku standardowych faktur i nie obsługuje nietypowych rozliczeń.

Co zrobić, jeśli w Centrum Powiadomień nie ma informacji o zakończonym procesie rozczytywania?

Maksymalny czas oczekiwania na rozczytanie pliku to 15 minut. Napisz do nas na czacie, jeżeli po tym czasie nie otrzymasz powiadomienia.

Najczęstsze powody nieodczytania faktury

  • plik jest nieczytelny (np. poruszone zdjęcie)

  • plik nie zawiera faktury (np. ręcznie napisane rozliczenie, raty pożyczki, raty podatku od nieruchomości w gminie czy opłat do spółdzielni mieszkaniowej)

  • przesłany został link do faktury, zamiast załącznika

  • plik z dokumentem zawiera ratalnie rozłożoną płatność

  • brak pliku z fakturą w przesyłanym mailu

  • przekroczony limit przesyłanych faktur (max. 10 faktur miesięcznie)

  • plik ma za duży, bądź za mały rozmiar

Jeśli uważasz, że plik został przesłany prawidłowo, poinformuj nas o tym na czacie w aplikacji, a postaramy się, aby taka sytuacja nie miała miejsca ponownie.

Wymagania przesyłanego pliku

Upewnij się, że przesyłany plik spełnia poniższe wymagania:

  • wymagana wielkość pliku

    • powyżej 10KB, mniej niż 5MB

  • obsługiwany formaty pliku

    • PDF, JPEG, PNG

Co zrobić, jeżeli mój dostawca przesyła faktury, które nie są wspierane?

Jednorazowo dodaj fakturę ręcznie i otrzymuj cykliczne powiadomienia. Skorzystaj z instrukcji dostępnej tutaj.

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?