Po dodaniu dostawcy, chcąc przesłać swoją opłatę, wyślij wiadomość z fakturą na dedykowaną skrzynkę email.

Adres skrzynki znajdziesz po wejściu w edycję dostawcy, w zakładce Dostawcy. Kliknij w trzy kropki w prawym górnym rogu kafelka, a następnie wybierz opcję "Edytuj dostawce" z rozwijanego panelu.

Instrukcje jak ustawić automatyczne przekazywanie faktur na dedykowaną skrzynkę, znajdziesz pod tym linkiem.

O rozczytaniu wiadomości zostaniesz poinformowany mailowo oraz w centrum powiadomień na swoim koncie Rachunki imoje.

Rozczytanie dokumentu trwa zaledwie kilka minut od momentu wysłania wiadomości. Centrum powiadomień jest dostępne w prawym górnym rogu ekranu pod ikoną dzwonka. 🔔 Kliknij w powiadomienie, aby przejść dalej.

Potwierdź rozczytane dane oraz uzupełnij brakujące elementy.

Większość plików jest rozczytywana w całości, a jedynie niewielka część faktur wymaga uzupełnienia lub korekty danych. Możesz to zrobić w prosty sposób, otwierając podgląd pliku z fakturą.

Kiedy wszystkie pola będą się zgadzać, kliknij przycisk "Dalej". Opłata pojawi się w zakładce Wszystkie opłaty.

Możesz w dowolnym momencie edytować podane dane z poziomu szczegółów opłaty.

Jeśli Twoja faktura nie pojawiła się w powiadomieniach po wysłaniu pliku na dedykowaną skrzynkę, sprawdź nasz artykuł o najczęstszych powodach nieodczytania faktury.

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?