Aby włączyć Połączenie z systemem dostawcy T-Mobile na platformie Rachunki imoje, konieczne jest posiadanie konta Mój T-Mobile. Posiadanie konta iBOA nie jest wystarczające.
Jak zarejestrować konto Mój T-Mobile? Założenie konta jest bardzo proste:
Wejdź na stronę rejestracji pod adresem:
http://www.t-mobile.pl/rejestracjaPodaj swój adres e-mail, który będzie Twoją nazwą konta oraz stwórz własne hasło do konta.
Po zalogowaniu się do konta Mój T-Mobile, wybierz opcję Dodaj numer.
Podaj numer, jaki chcesz przypiąć do swojego konta, a następnie wprowadź jednorazowy kod wysłany pod wskazany numer.
Po dodaniu dostawcy T-Mobile na Moich Usługach, wybierz Połączenie z systemem dostawcy (eBOK) i podaj dane z serwisu Mój T-Mobile, aby włączyć połączenie.
Uwaga! Na niektórych kontach w aplikacji mobilnej T-Mobile może być wyświetlana kwoto o 1 grosz większa. Różnica dotyczy kwoty wystawionej faktury, a nie kwoty do opłacenia. Kwota w koszyku również będzie poprawna.
Jeśli instrukcja nie rozwiązała Twojego problemu, więcej informacji możesz znaleźć tutaj lub pisząc do nas na czacie.