Jak mogę wykorzystać mój kupon?

Aby kupon został dodany przy płatności na rzecz dostawców dodanych za pośrednictwem Połączenia z systemem dostawcy (eBOK) niezbędne będzie przeprowadzenie weryfikacji numeru telefonu. Dodatkowo połączenie z system dostawcy (eBOK) nie może znajdować się na żadnym innym koncie w Rachunki imoje. Jeżeli kupon zostanie doliczony, na ekranie Koszyka płatności zobaczysz panel z kwotą zwrotu.

Jeśli mam kilka kuponów, który zostanie użyty jako pierwszy?

Jako pierwszy zostanie użyty kupon, który ma najbliższy termin ważności.

W jaki sposób otrzymam środki z kuponu?

Środki z kuponu są zwracane po wykonaniu płatności za opłatę dodaną w wyniku Połączenia z systemem dostawcy (eBOK).

Środki są zwracane na konto bankowe powiązane z metodą płatności (niezależnie czy płatność była wykonywana kartą płatniczą, Twisto, BLIKiem czy za pośrednictwem szybkiego transferu).

Jakie opłaty objęte są promocją?

Promocja obejmuje jedynie dostawców dodanych za pośrednictwem Połączenia z systemem dostawcy (eBOK).
Opłaty powstałe w wyniku Przekazania faktur na dedykowaną skrzynkę e-mail lub Dodania ręcznie oraz Połączenia ze skrzynką e-mail nie podlegają akcji promocyjnej.

Po wejściu na ekran konfiguracji dostawcy, prezentowana jest odpowiednia informacja.  

Chciałem dokonać płatności, ale kupon się nie naliczył. Co mogę zrobić?

Prawdopodobnie Twój dostawca został dodany w inny sposób niż Połączenie z systemem dostawcy (eBOK).
Aby to zmienić, wykonaj poniższe kroki:

  1. Wejdź w zakładkę Dostawcy

  2. W prawym górnym rogu kafelka wybranego dostawcy znajdują się 3 kropki - kliknij na nie i wybierz opcję Edytuj

  3. W górnej części ekranu zobaczysz pole "Jak chcesz dodawać rachunki?" – wybierz je

  4. Następnie wybierz opcję Połączenie z systemem dostawcy (eBOK), kliknij Dalej i potwierdź wybór.

Kupon nie naliczy się również, jeżeli wcześniej skorzystałeś już z kuponu dla tego samego konta eBOK na innym koncie Rachunki imoje.

Spełniłem warunki promocji ale moja faktura wciąż opiewa na tę samą kwotę. Gdzie leży problem?

Kupony nie obniżają kwoty płatności, lecz występują w formie zwrotu na Twój rachunek bankowy powiązany z metodą płatności.

Jak długo będę czekał na zwrot pieniędzy?

Zaksięgowanie pieniędzy na Twoim koncie nie zajmie więcej niż 3 dni robocze.

Moja faktura opiewa na niższą kwotę niż kupon, jaką kwotę zwrotu otrzymam?

Wysokość zwracanej kwoty nie może być wyższa niż kwota opłacanej faktury. Przykładowo:
jeżeli faktura opiewa na 5 zł, a kupon ma wartość 10 zł, to zwrot zostanie wypłacony w kwocie 5 zł. Kupon można wykorzystać tylko jeden raz.  


Pełne warunki promocji możesz znaleźć tutaj.

Od 10.03.2022 nowe kupony nie będą mogły być dodawane, ale te które są już na koncie w dalszym ciągu mogą pozostać wykorzystane.

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?